מלונות בבייג’ינג

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בבייג'ינג - מידע כללי

בעיר בייג’ינג ישנם קרוב ל-4200 מלונות. מרביתם, לפחות החדשים שבהם, נבנו בשנים של ההכנות לאולימפיאדה. חלקם הלא מבוטל פונים יותר לתיירות פנים ופחות לתיירות חוץ (כמו סין כולה) על כן למרות המצופה לא בטוח שבכל מקום ידעו לשוחח עימכם באנגלית – יש לקחת בחשבון שחלק מהמלונות בעיר עדין לא מארחים זרים (היום די מעט).
יש בעיר את כל סוגי הלינה האפשריים בסין ממלונות חצר ומלונות חמישה כוכבים יוקרתיים ועד למלונות זולים ואכסניות.




מלונות בבייג'ינג - המלצות כלליות

  • האזורים המרכזיים בהם נמצאים המלונות הפופולארים על התיירים הם במרכז העיר – בקרבת כיכר טיאננמן ואזור העיר האסורה.
    מומלצים מלונות כמו Dragon King Hostel ו- Legendale Hotel Beijing וכדומה.יש לקחת בחשבון שאזורים אלו קשים לחניה עם רכב פרטי או אוטובוס. לכן קבוצות או תיירים בודדים המגיעים עם רכב שכור (לרוב כולל נהג, למידע נוסף – השכרת רכב בסין) יעדיפו להתרחק מהמרכז לאזורים כמו החלקים הדרומיים של Dongcheng – שמצד אחד קרובים יחסית למרכז, מצד שני כוללים מלונות רבים עם חניה חינם ומצד שלישי נמצאים בנגישות גבוהה למטרו ולאוטובוסים.
    בין המלונות המומלצים באזור זה [Dongcheng] ופופולאריים מאוד על יחידים וקבוצות ניתן למנות את – Park Plaza Beijing Wangfujing או את New World Beijing Hotel.אפשרות דומה ניתן למצוא במלונת כמו Grand Hyatt Beijing באזור שדרות צ’אנג’אן שהם בעלי מאפיינים דומים.
  • אזור אחר שאנשים רבים מגיעים ללון בו הוא אזור שדה התעופה של העיר. תיירים רבים לנים במלונות באיזור זה כאשר הם נמציאם בבייג’ינג לעצירת ביניים, כאו שיש להם לילה להעביר בעיר.
    בין המלונות המומלצים באזור זה – אפשר למנות את langham place, beijing capital airport או את Hilton beijing capital airport.
  • אנשי עסקים והמגיעים לעיר לכנסים יחפשו הרבה פעמים מלונות באזור מרכז הסחר העולמי של העיר.
    המלון הפופולארי ביותר באזור זה הוא Shangri-la’s China World Hotel, Beijing (בקרב מי שרוצה להתפנק או שיש מי שמשלם לו את השהיה) או Traders Hotel (בקרב מי שמחפש לחסוך).
  • תיירים בודדים ו/או קבוצות של שומרי מסורת יעדיפו לא פעם ללון בסמוך לבית חב”ד המקומי של בייגי’נג – למרות שהמקום קצת רחוק ממרכז העיר.
    בין המלונות הפופלאריים באזור זה אפשר למנות את Rosedale Hotel & Suites Beijing ואת Piao Home Inn Beijing Jiu Xian Bridge
  • יש בבייגי’ינג לא מעט אכסניות טובות המיועדות לתיירים בעלי יכולות מצומצמות יותר. הן מרוכזות בסמטאות הישנות של העיר (חוטונג) – בעיקר באזור הצפון מזרחי של מרכז העיר.
    בין אכסניות אילו ניתן למנות את Dragon King Hostel, ו-161 Hotel.
  • כדאי לדעת! הדירוג של איכות השהיה של מלונות בבייג’ינג אינו גבוה – באופן כללי איכות המלונות והשירות בעיר דורשים שיפור. יש להיות מודעים לכך.
[wpgmza id="21" cat="6" marker="3374" zoom="13"]